Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Horses II

I torsdags var jag till hästarna igen, Guasi kom och hämtade mig vid hotellet kl. 09.30.
Sedan for vi ut till galoppstallet där kollade vi lite på en träning samt så fick jag rida Marre igen, denna gången travade jag också lite (ja! mamma jag hade hjälm på mig idag ^^).

Det var riktigt mysigt att vara med hästarna sedan åkte vi till en häst shop där jag köpte ett par ridbyxor och efter det bar det av hemåt igen.

På eftermiddagen/kvällen gick jag runt i stan och kollade butiker samt ringde mamma och pratade med henne, sedan kom jag hem vid 7 och slappade resten av kvällen.


Idag jobbade jag 8 - 11 och efter det åkte Guasi och jag till ett "riktigt" stall för att boka in en ridtur för morgondagen. Hon kände en snubbe där som ordnade så vi fick komma å rida för 15€ för oss båda två dvs. inte per person, vilket var jäkligt generöst eftersom det i vanliga fall kostar runt 20€/person för en ridtur.

Så imorgon kl. 13.00 ska jag och se Gran Canaria från hästryggen :D

Ikväll är det jobb som gäller igen 18 - 22.30.

Utanför hotelleti väntan på Guasi

Mina Kommentarer:
Postat av: Sara

Sv. Nej de var nog ingen fenomenal dag precis :P Jamen de kan ja tro, di e ju så goda men du får ta en i efterskott sen när du kommer hem ti sommaren ;D Ja ja tror ja ska göra de, RIKTIG jäst ska de va! ;D

2012-02-18 - 08:27:02
URL: http://sarasagersitt.blogspot.com/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback