Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Just a list

1. Om du var tvungen att byta förnamn, vad skulle du heta då?
Oj personligen är jag väldigt förtjust i Reira och Niira men jag vet inte om de skulle passa mig...
Min mamma ville dock att jag skulle heta Maria-Magdalena och helt ärligt så gillar jag Magdalena så det hade inte heller varit så dumt.. eller varför inte ett av mina mellannamn, Amanda :)

2. Vad lägger du helst på grillen?
Kött. En fet jävla biff, helst oxfilé, no question about it.

3. Kan du nudda näsan med tungan? Bildbevis, tack!
haha nej, men jag kan höja på ena ögonbrynet (OuÔ) (och rulla tungan och vicka på näsborrarna)

4. Vilken film har du sett flest gånger?
Jag tror faktiskt det är Harry Potter och de Vises sten... Jag såg den så många gånger så jag kunde alla repliker utantill tillslut, haha. Eller nån disneyfilm..

5. Jag bjuder dig på en drömkonsert med två valfria band/artister - vilka och var?
OJ! shit.. konsert.. ja då skulle det nog vara The Gazette eller Miyavi för jag har en känsla av att när de uppträder så är det något helt fantastiskt och det skulle ske i Japan. Skulle även vilja se Rihanna och Lady Gaga live spelar ingen roll var.
Skulle heller inte tacka nej om du bjöd med mig till Coachella eller Peace&Love ;D

6. Vilken är din senaste musikaliska upptäck?
um, One Direction faktiskt, 5 helt supersöta killar som är sig själva och sjunger sjukt bra utan några konstigheter - precis som de ska va ^^

7. Nämn tre ätbara saker som du rynkar på näsan åt.
Ost, lök och oliver

8. Om du fick fylla en lösgodispåse med bara en sort, vilken skulle det vara då?
CHOKLAD! eller lakrits :D

9. Vilket är ditt favoritord?
Universe (I think..)

10. Om du fick möjligheten att träffa en känd människa som inte lever längre, vem skulle du välja då?
Måste det vara en känd person? Om inte hade jag velat träffa min biologiska pappa - om det nu måste vara en känd person så kanske Hypatia av Alexandria.. men ärligt så vet jag inte.

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback