Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

W Hotels London

Jag har hittat hotellet jag vill praktisera på i vår.
Det är W (hotels) London i Leicester Square, det är så jäkla häftigt! Jag menar kolla bara på bilderna så fattar ni vad jag menar! :O Diskokulor hängande i entrén, "ipod dock" i varje rum, jacuzzi i suiterna, übercoola lounger och helt otrolig design och färgsättning, man kan bara säga WOW!
Jag ska nog faktsitk maila detta ställe och se vad de säger om att ta in en praktikant under 5 månader, skulle vara så häftigt! :D

Tyvärr så kan jag nästan gissa att de säger nej men man kan ju alltid fråga dessutom har jag ju inte riktigt bestämt mig ännu heller vart jag vill fara, Stockholm eller London men just nu lutar det mer åt London ;)

(Alla bilder kommer från, W London website)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback