Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Nostalgi

Ikväll när jag var ut med Aska så möttes vi av en vespa som luktade sådär båtmotorbensin, ni vet som det kan lukta när man är ute på snön och åker och vilken jäkla sommarkänsla jag fick!
Jag såg för mig själv soliga, varma dagar på blåa hav, å vilken underbar känsla och vilken deprission när man kom tillbaka till verkligheten, +10 grader och mörkt och jäkligt.
Jag blir ännu mer lessen när jag tänker på att jag knappt haft en sommar iår eftersom jag har jobbat HELA JÄVLA tiden... inte ens helger har jag haft ledigt, bara enstaka dagar lite här och där och fyfan vad deprimerande.
Men that's life, iaf när man är ung och studerande och har no money så att säga... Jag funderar starkt på att åka på semester i vinter, nånstans där solen och värmen finns ännu, och som inte är så värst dyrt...

(båda bilderna är mina.)

Mina Kommentarer:
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fina bilder :)

2011-09-17 - 19:58:39
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback