Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Lost and Found

Hittade mina glasögon häromdagen, Aska hade tagit dom OCH bärit ut dem i sin hundgård.
Jag hade nästan misstänkt det men eftersom jag hade varit där och kollat några dar tidigare men inte hittat dem så tänkte jag att hon hade dem väl inte då.
Men så dök de upp, hon hade väl grävt ner dem eller nått :P
Nå vackra var de ju, inga glaskvar och bågarna söndertuggade och vridna, så jag antar att det är dags för dem att begravas ;P
Så nu blir det tags att skaffa nya, yey...

Mina Kommentarer:
Postat av: Åsa, mamma till Sebastian

Haha, tycker du skämmer bort Aska med liiite för dyra leksaker ;)

2011-09-25 - 20:46:28
URL: http://minifjun.blogg.se/
Postat av: Sara

haha men vadå, didär e ju helt användbara ännu!! :D

2011-09-28 - 10:33:21

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback