Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Party all Night Long

Igår var det Janinas 20 års dag och vi tog tillfället i ackt och firade henne hela kvällen/natten lång :)
Vid halv 5 tiden åkte vi till Mariebads Relax avdelning, och badade bubbelpool, åt god tårta och drack lite schysst champange samt sjöng för det snygga födelsedagsbarnet.

Sen blev det lite väl stressig med att fixa sig för att åka till Texas Longhorn, där Janina hade bokat bord för oss alla. Vi åt mycket god mat och drack lite mera, sedan drog vi till Elin som bodde i närheten och spelade lite Alias och tog några minto shottar ;)

Vid halv 1 tiden bar det av till Kino för att dansa och träffa människor. Massor med människor som var ute, men som vanligt var musiken värdelös så det blev inte mycket dansande :S

Men bra kväll var det och jag klarade av att ha mina 15cm HELA kvällen, i vanliga fall brukar jag byta i mitten av natten till platta skor.

Vi hade ett litet tema också - Black n' White, därför hade jag en vit BH under spetsbodyn men, det var snyggt ändå, med tanke på att jag bara kastade i en massa kläder i väskan utan att riktigt veta vad jag kastade i :P

(Det kommer mer bilder när jag fått tag på några :) Men ni får en bild på vad jag hade på mig iaf...)

Spetsbody - H&M | Kjol - Gina Tricot | Bälte - från Maguiqe | Skor - have2have |Chocker - H&M

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback