Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

3 hotels in Sthlm

I Fredags var vi ju till Sthlm på studiebesök, vi besökte som sagt 3 hotell.
Här nere ser du vilka vi var till och vad jag tyckte om dem. (det är mina egna bilder som används.)

RADISSON BLU ROYAL VIKING
Helt ok hotell, gillade dock inte lukten i lobbyn men i övrigt var det fint och det kommer nog bli ännu finare när de får renoveringen klar :)

Tjejen som hade hand om rundturen var duktig och rolig att lyssna på.


GRAND HOTEL
Riktigt fint hotell, gillade den gamla stilen vilket ingav en nästan kunglig känsla.
Det märks att detta hotell är gjort av kvalité och mycket pengar har lagts ner på det.
Hade gärna velat se Prinsessans Lilians svite men den renoverades så det var inte möjligt för oss att se den :/
Spaet däremot var HELT otroligt! Skulle inte säga nej till att få kroppsmassage och använda poolen där inte, WOW.

Han som berättade om hotellet var den bästa av alla på hela dagen mycket möjligt för att han gått vår skola och kände vår lärare. Han var iaf rolig och väldigt avslappnad.


STORY HOTEL
Story Hotel är nog det hotell som jag skulle ha valt att bo på utav alla tre hotellen, mest för att det passade min stil. Jag älskade den kreativa stilen och alla små detaljer och mysfaktorn var riktigt hög. Mycket modernt och snyggt, jag trivdes som fisken i vattnet så att säga, helt i min stil. :D

Däremot var hon som presenterade stället inte så bra. Hon prata knappt något alls förutom när vi frågade saker, men man fick inte reda på så mycket om själva hotellet, hur det blev till etc.
Det var även vårt kortaste besök, jag tror det varade i ca. 30 min. Medan de andra två höll i över 1 timme.


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback