Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

A song of ice and fire


Den bästa tv-serien som går just nu, är utan tvekan Game of Thrones.
Det har nu kommit ut 5 avsnitt, det 6 kommer på söndag, det är sanslöst hur bra den är!
För er som inte visste det så är den baserad på böckerna A song of Ice and Fire av George R.R Martin.
Jag har laddat ner ljudböckerna (eftersom jag har blivit dålig på att läsa), jag ska lyssna på dem efter att jag har hört klart alla HP-böcker.

Om ni inte har sett denna serie eller läst den och gillar fantasy, så borde ni verkligen börja se den!
Ni kommer inte att ångra er, den är så fruktansvärt bra! :D


Mina Kommentarer:
Postat av: Julia Lindström

Pontus hälsar att den heter a song of ice and fire :P

2011-05-28 - 12:36:37
URL: http://lulibell.blogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback