Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Working out

Idag ska jag till Avancia och hårdträna!
De har nämligen öppet hus så jag ska passa på att prova på en massa olika tränings pass.
Alla tränings pass pågår ca. 40 min var.

Mitt schema:
11.45 Streetdance
Äta något.
(12.30 Bodyjam)
(13.15 Zumba)
13.45 Core14.00 Bodycombat
Äta något.
15.15 Poweryoga

Jag får se hur mycket jag orkar med innan jag kollapsar.
Måste även hinna med att raka mina håriga ben nu på morgonen, yahoo!

Vi kanske ses, om jag inte dött av utmattning...



Update: Blir bara de pass som hålls på eftermiddagen, blev en sen natt igår med en pojkvän som skulle hämtas från nattklubben. -.-
Nåja, nån träningen blir det iaf ^^

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback