Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Rockoff, Day 1

Tog cykeln in till staden tillsammans med Janina ikväll :D
Vi parkerade den på ett säkert ställe och gick in till centrum, där vi bosatte oss i stadshusbacken precis framför rockoff området.

Eftersom ingen av oss hade pass så gick vi inte in, men de gjorde ingenting eftersom man hör musiken väldigt bra utifrån ^^

Vi kom in när September spelade och jäklar va bra hon sjöng live, I'm impressed.
Där vid 12- halv 1 tiden åkte vi hem eftersom jag ska på jobb imorgon (idag ;).
Träffade Elin KÅÅ en sväng innan vi drog hemåt, SYNK <3)
(kolla kön till Arken då, SÅ glad att jag slapp stå där iaf ^^)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback