Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Harry Potter Part 2



Såg på HPDH part 2 häromdagen och hade helt glömt bort att skriva om vad jag tyckte om den :)
Den var helt OK, om vi säger som så... de kunde ha gjort den bättre, det var vissa delar som inte ens existerade i boken som man blev lite "jaha, okej..."- på. 
Men så har det varit i alla filmerna så egentligen VAD förväntade jag mig >.< Suck...

De kunde ha gjort den en halv timme längre tyckte jag också... 2,5 timmes filmer förekommer det myckat av nu för tiden. Då skulle de inte ha behövt stressa igenom vissa delar samt få vissa scener rätt. 

Men gjort e gjort, så ja den var bra, men för mig som är ganska noga med vad som händer i böckerna och som älskar böckerna framför filmerna så kunde de ha gjort den bättre.

(slutet blev jag irriterad på! Kunde de inte ha gjort det lite mer GLAD!? som i boken, mer skratt och prat!?
Liksom ljusa upp allting från det mörka?
Neeej, vi har det mörkt och förjävligt filmen igeom, jihu!)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback