Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

The list

Dag 1: berätta om mig själv

Dag 2: min första kärlek

Dag 3: mina föräldrar

Dag 4: vad jag åt idag

Dag 5: min definition av kärlek

Dag 6: min dag

Dag 7: min bästa vän

Dag 8: ett ögonblick

Dag 9: min tro

Dag 10: vad jag är tacksam för idag

Dag 11: mina syskon

Dag 12: vad jag har i min väska

Dag 13: den här veckan

Dag 14: vad jag hade på mig idag

Dag 15: mina drömmar

Dag 16: min första kyss

Dag 17: mitt favoritminne

Dag 18: min favoritfödelsedag

Dag 19: någonting jag ångrar

Dag 20: den här månaden

Dag 21: ett annat ögonblick

Dag 22: någonting som gör mig upprörd

Dag 23: någonting som får mig att må bättre

Dag 24: någonting som får mig att gråta

Dag 25: en första gång

Dag 26: mina rädslor

Dag 27: mitt favoritställe

Dag 28: någonting jag saknar

Dag 29: mina mål

Dag 30: ett sista ögonblick


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback