Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Outfit: Friday Night

I Fredags var det utgång som gällde.
Vi hade förfest hos Janina och gjorde oss även i ordning där, så himla kul :D

Sedan drog vill till the Ark (Arken) för en najs kväll på dansgolvet.
Blev inget drickande där pga brist på pengar men på förfesten hann man få i sig lite.
Men roligt som fan hade vi iaf, fick fruktansvärt ont i fötterna dock
(får skylla mig själv när man tar 11 cm klackar eller är dom 12..?)

Åkte väl hem vid halv 4-tiden, min kära pojkvän var så gullig att komma efter mig <3

(Fler bilder kommer lite senare ^^)

Klänning - nelly.com (Elise Ryan) | Skor - Scorett (Tiamo)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback