Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

That bag...

Jaha gott folk, då är man en ägare till en 785 € väska då.

Jag lade upp ett inlägg idag om en väska som jag hade hittat på second hand och jag bestämde mig för att kolla upp märket, den kommer från Mulberry.
Det visade sig att detta är ett känt märke från England, som framför allt tillverkar väskor.

Så, jag kan ju lungt säga att jag blev förvånad när jag kollade upp priserna som låg på över £500 (de flesta iaf).
Inte illa må jag säga ;D
(vi ska även tänka på att den som jag har är säkert flera ÅR gammal)

Som sagt second hand är bäst!


Mina Kommentarer:
Postat av: Janina

Hej gumman! Jag tänkte väll det också, för jag läste i Blondinbellas blogg och då snackade hon alltid om Mulberry och hennes väskor med det märket. I told you so ;) <3

2011-02-13 - 08:13:59
URL: http://janinaeklund.blogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback