Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

New Design

Som ni kanske märkt så har jag trixat lite med designen under sportlovs veckan.
Jag har lagt till och tagit bort saker.

Just nu tror jag att jag är nöjd, det enda jag vill försöka få fixat är lilla menyn, jag vill ha den över headern!
Men har ingen aning om vilken kod jag ska använda >.<
Måste fråga någon expert... hehe...
Nåja, jag har även lagt till en extra sidomeny,
vilket jag tyckte behövdes för annars skulle den andra bli så lång...

Men iaf, vad tycker NI?
Dessutom undrar jag hur designen ser ut för er som använder mozilla eller explorer,
ser den ut som den på bilden här nedan?


Mina Kommentarer:
Postat av: Åsa, mamma till Sebastian

Jag vet inte om det bara är på min dator, men designen är för stor för att få plats på min skärm. Kan ju vara att det har att göra med att vi kanske har olika webbläsare. Jag har firefox iaf. Menyn till vänster är iaf kluven på mitten :P Så för att jag ska se hela din design så måste jag förminska hela skiten. Aa, du kanske fattar :P

2011-03-01 - 12:46:37
URL: http://minifjun.blogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback