Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Snow White or.... Snow White?

Nästa är får vi nöjet att bevittnja två nya filmer som båda handlar om Snövit...?
Det verkar som att Hollywood har fått dille på denna klassiska "det var en gång" berättelse och har bestämt sig för att producera inte bara en utan två filmer under samma år.
Som tur är är de inte så lika varandra, "Mirror Mirror" är mer av det komiska slaget, vilket man kommer få skratta sig salig till medan "Snow White & The Huntsman" är av det mer thriller/fanatsy slaget.

Jag för min del kommer att se båda filmerna eftersom jag tycker att båda två verkar bra. Men jag kan ändå säga att jag ser mer framemot "Snow White & The Huntsman", för den kommer nog att bli epic!

Ta en titt på trailerna och avgör själv vilken du helst skulle vilja se.





Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback