Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Skin care

Under  en längre tid har jag använt mig av Lumene Natural Code - Skin Perfector 2 in 1 Spot Delete Cover (långt namn...) för att täcka mina orenheter i ansiktet och den har funkat bra.
Den täcker riktigt bra men blir som de flesta "krämer" under dagen att se ofräsch ut. Dessutom tror jag att jag fick utslag av den (som jag trodde var finnar som aldrig försvann! sen kom syster och påpekade att det såg ut som utslag.) så jag tänkte att jag använder slut på den och sedan köper jag mig en bra concealer.

(Det kan dock hända att den passar bättre på andra så om ni vill ha en bra täckande concealer så testa Lumene's)


Så för att få min hud att må bättre eftersom jag som sagt har en dålig hud med en massa orenheter så valde jag att köpa Bare Minerals Bisque SPF20 Cover som ska hjälpa huden att andas.
Den kostade en hel del mer, men det är det väl värt...
Jag är iaf jättenöjd hittills, min hud känns mycket bättre och den håller sig fräsch dagen igenom så jag rekommenderar verkligen Bare Minerals.

Jag kommer antagligen byta ut alla mina sminkprodukter till mineralprodukter men eftersom de kostar så himla mycket så kommer det att ta ett tag :)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback