Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Real steel, wow!

Var och såg REAL STEEL med en vännina ikväll. Kommer ni ihåg att jag pratade om den i ett tidigare inlägg?
Den kom upp på bio här på ön igår och ikväll fick jag äntligen se den, som jag längtat! :D

Den uppfyllde helt mina förväntingar, den var faktiskt till och med bättre! Det skulle vara awsome om framtiden blir och se ut så här, jag menar VEM vill inte se två robotar slåss in i det sista!?

Helt klart värd att se om man gillar action filmer. Den har en mycket bra storyline och grunden är väldigt bra gjord. Hela filmen är fan jävligt bra gjord!

Man skrattar, gråter och håller andan filmen igenom, spänningen är enorm fastän man kan förutspå vad som händer. I slutet ville man bara ställa sig upp och skrika, helt underbart!
Det är så en bra film ska få en att reagera. :D

Som sagt, jag rekommenderar den SKARPT!


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback