Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Much to do

Ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har varit lite begravd under en hög av skolarbete samt spelat Assassin's Creed II som jag fått låna av en av Calles vänner.

Jag blev klar nu med en uppsats som jag ska lämna in och presentera imorgon... tidsoptemist javisst ;) haha
Nej, men jag rekommenderar verkligen inte att göra så som jag gör med mina skoluppsatser, när ska jag nånsin lära mig!?
Nåja, den blev ändå helt okej, men frågan är hur bra det kommer gå på presentationen imorgon...

Klockan är just nu halv 11 här på ön och jag äter middag... eller ja en skål med flingor i brist på annat, haha, kanske inte den bästa planeringen av dagens måltider men till mitt försvar eller nått så har min matlust minskat en hel del, jag känner mig helt enkelt inte hungrig och jag rynkar på näsan vid tanken på bröd... det kan bero på stress eller nått, I don't know... 

Nå skit samma jag blir väl hungrig igen så småningom... eller nått haha, men så att ni inte ska oroa er så äter jag ändå när man ska äta, med undantag från idag förstås men det skyller jag på skolarbetet... hehe ;)


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback