Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Jewlery

Ringarna köpte jag på Ele&Kele. Har länge varit på jakt efter helt vanliga silverringar, men det verkar ju inte existera någonstans!? Så på julen fick jag presentkort på Ele&Kele och då passade jag på att skaffa mig ett par stycken :D

Det är så snyggt med flera enkla silveringar ^^ Love it!
Gjorde faktiskt detta smycke för ett bra tag sedan. Öroncuffen med korset köpte jag inne på ZicZac (av JFR) - kedjan hade jag hemma samt den lilla öronploppen så jag fixade ihop ett sådan här örhänge ist :D
(har gjort det tidigare runt 2006 men det är försvunnet D: )

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback