Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Christmas Eve and Christmas Day

Igår var det Juldan och här på Åland betyder det iaf fest och utgång :)
Jag blev bjuden till Ida på förfest, vilket var superkul. 

Vid 11 tiden drog vi ut på krog - först for vi till Kino där det typ inte fanns någon alls (!?) - så vi gick till Arken istället där alla höll hus :D
Det blev lite nostalgi att vara på Arken igen med en massa folk eftersom alla har varit på Kino ända sen det öppnade (augusti)

Så vi träffade en massa andra människor, blev fotade av XIT och dansade hela natten lång - vid 3 tiden gick vi hem till Ida igen där vi såg på film och åt smörgås, jag bestämde mig för att sova där ist för att ta en (dyr) taxi hem till mig. 

Detta var nog den bästa Juldagen nånsin! :D
(tyvärr har jag inga bilder från själva festandet utan ni får istället en outfit bild, jag bar även detta på julaftonen)

Tröja - Loppis | Kjol/klänning - bubbleroom.com | Skor - have2have | Tomteluva - Spar hallen

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback