Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

My School



Jag började ju skolan förra Måndagen (22 Augusti).
Jag har helt enkelt inte skrivit något om det för jag inte haft så mycket att skriva om och för att jag inte haft tid.

Men jag kan ju börja med att säga att jag har börjat på Högskolan på Åland, linjen Hospitality Management.
Jag hoppar egentligen direkt till tvåan eftersom jag gick Hotell & Konferens förra året men jag har endel kurser med ettorna ändå, men de e ok, jag har två klasser helt enkelt :D

Jag trivs nog riktigt bra, det är roligt och på en helt annan nivå än gymnasiet. Lektionerna varierar från vecka till vecka och man kan ha ledigt mitt i dan så detta passar mig perfekt, mycket variation! ^^

Båda klasserna är toppen, jag hoppas verkligen att jag håller kontakten med ettorna skolan igenom :)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback