Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

This is why I Love Fleamarkets!

Idag var jag till Tjäna och plockade upp mina kläder som jag ska sälja (så gå dit och KÖP!)
Medan jag ändå var där, tog jag en runda runt borden och hittade denna übersnygga, häftiga, retro läderväska! som jag bara MÅSTA ha! Den kostade ENDAST 7€ (!).
Jag bad om att få lägga undan den tills eftermiddagen eftersom jag inte hade cash på mig just då, det gick ju självklart bra så senare på eftermiddagen hämtade jag upp den och kvinnan bakom disken sa att det hade varit många som hade kommit och frågat om den minst 7 st.

Jag är himla glad, jag har letat efter en sån här länge, perfekt färg, perfekt form, ja den är helt enkelt PERFEKT! :D :D

7 € alltså, jag älskar loppisar <3



To.Die.For

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback