Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Shopping in Stockholm Tomorrow



Imorgon ska jag och några ur klass 2 på Hospitality Management åka till Kista Galleria i Stockholm och Shoppa!! :D
Det kommer att bli superkul, har aldrig varit dit och det är roligt folk jag far med också ^^
Jag har kollat lite på internet vad jag skulle vilja ha och det var nog Gina Tricot som lockade mest ;) hehe
Måste kolla väderleken också så jag kan bestämma vad jag ska ha på mig... Men det blir nog någge lätt och bekvämt.. strumpbyxor och nån stor tröja så det blir lätt att prova kläder. Man måste tänka praktiskt ;)

Här är lite bilder på vad jag skulle kunna tänkas köpa.









(Plånboken och den vita bustiern är viktigast, jeansen måste jag fundera lite på eftersom de är dyra >.<)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback