Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Dresscode for the night



Igår kväll så bar jag denna klänning tillsammans med mina nya übersnygga (!) skor på 16 cm (med en platå på 5 cm.) på Kino NightClub.
Det blev en mycket bra kväll som först började hos Elin på hennes 20 års fest och sedan drog jag vidare till staden där jag mötte upp min syster och några tjejer från stallet :)
Vi vandra iväg till Kino där det blev en hel del dansande och inte så mycket drickande men der är HELT ok för mig, älskar att dansa <3

Saknade dock min bff Janina som tyvärr skulle på jobb tidigt idag :S Men en annan gång då jäklar ;)
träffade en massa människor fick även en komplimang från en tjej som jag inte har en aning om vem e, det gillas alltid ^^


Idag har jag jobbat, sista dagen!
Imorgon börjar skolan... shit vad tiden går fort. Jag ska även å handla en massa grejjer till skolan imorgon samt kolla in lite loppisar ;) hehe
Ska väl till Tjäna också och boka en klädstång så jag kan sälja lite kläder. 

Tyvärr är jag lite deprimerad över att sommaren är slut... VILL INTE HA HÖST!
Jag vill ha sol och 25+ grader! Gärna mer!
Det är nästan så man måst fara utomlands i vinter för att överleva... fy fan för kyla och skitväder i 8 månader!
Ursäkta jag måsta FML:a mig lite... 

Höstens måsten är STORA jävla OVERSIZE tröjor!

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback