Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Easter

Påskafton firades med årets första grillning och njutning på glasverandan under solens varma strålar :)
Några av Calles polare kom över och åt middag med oss. Jag for till hästen någonstans däremellan för att mocka åt henne.
När jag kom tillbaka satt de i bastun och drack öl. Resten av kvällen gick åt till att snacka skit och ta hand om Aska :)

Vi kom ändå i säng rätt tidigt eftersom de andra for till arken för att festa vidare, vi valde att stanna hemma, mestadels för att jag skulle upp tidigt imorgon och för att Calle var trött.
Men trevligt hade vi haft iaf :)


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback