Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Easter day 2

Idag så var jag till föräldrarna ute i sunds skogarna. Vi skulle ha vår årliga ägg-ätartävling. :)
Jag hade Aska med mig och blev inte ensam så att säga, ALLA hundarna var där, Todde, Mila, Dibbe, Mika, Ronja och Dumle :P
Men det gick bra, hon betedde sig superbra :D
Alla barnen var där också Tilda, Ludwig, Albin, Sebastian och även Emmas son Theo var där eftersom Emma hade kommit dit med Lina.

Jag fick faktiskt i mig 6 ägg, så jag hamnade inte sist i listan, min systers sambo Kitte vann tävlingen med 8 ägg, Lina, fjolårets vinnare gav upp efter 7 st.

Sedan gick jag och min jämnåriga styvsyster ut och gå tillsammans med hennes barn, sambo och hund + Aska :)
Vi var väl ute i ca 1 timme. Sedan blev det att mysa på verandan i solskenet och plocka fram min cykel som skulle med till stan.

Åkte tillbaka till stan sent på eftermiddagen, då åkte jag hem med Aska och efter det så for jag till Cheeky och tog mig en fin ridtur i det vackra vårvädret. Väl hemma igen blev det middag och utgång med hunden :)

Nu ska jag se på film, det blir antingen Troja eller filmen Upp, har inte bestämt mig ännu ;)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback