Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Application

Idag sökte jag jobb till hösten ifall jag inte kommer in på en utblidning, ska bli intressant om jag blir anställd om int annat kommer jag bli VÄLDIGT snopen (och glad) i och med att det är ett bra jobb som många söker till (många med mer erfarenhet än jag.)
MEN man brukar väl säga att hoppet är det sista som lämnar människan eller var det hunden...?

I alla fall, har praktiserat idag som vanligt men åt även en fin lunch tillsammans med Elin och Janina :D
Imorgon blir det möjligtvis ut gång tillsammans med de båda, man måste ju fira påsken ;) hehe

Ha en bra kväll nu allihopa!

weheartit

Mina Kommentarer:
Postat av: Åsa, mamma till Sebastian

Vad har du sökt för jobb? :)

2011-04-21 - 11:18:55
URL: http://minifjun.blogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback